Telefoon antwoord service uitbesteden aan Qudo-telefoondiensten

Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik ben gestart met mijn eigen webwinkel. In deze tijd ben ik zeer gegroeid qua omzet. Ik heb mijn klantenkring erg uitgebreid. Ik zie dan ook veel klanten terugkomen. Ik heb nog altijd geen personeel in dienst. Maar, ik merk wel dat ik het op deze manier niet langer kan volhouden. Veel klanten bellen namelijk. Ik wil ze een voor een goed helpen. Dit zorgt er echter voor dat mijn aandacht van de kern taken wordt afgeleid, waardoor de kans bestaat dat de focus op de toekomst in het geding komt. Ik las dan ook laatst iets over een telefoon antwoord service. Een van de virtual assistents van het bedrijf beantwoord dan de telefoon. Je moet ze wel nog even uitleggen hoe je de service het liefste wilt hebben zodat hierover geen misverstand bestaat. Ik heb hier wel oor naar aangezien ik denk ik niet meer zonder kan. Het schijnt dat een virtual assistent ook meer doet dan alleen de telefoon opnemen en beantwoorden. Ze kunnen ook e-mails afhandelen, de agenda beheren, tekst verwerken, schrijven, een evenement uitzoeken en een geschikte locatie hiervoor boeken, je reis boeken, de markt onderzoeken of data invoeren.

Ik vraag me trouwens af wie van mijn lezers samenwerkt met een virtual assistent en wat diens ervaringen zijn.

 

intercom-146123_640 phone-153389_640 logo (2)